Saturday, August 7, 2010

---92 óra---

Ennyit utaztunk egyhuzamban.
Ubudból csütörtökön 4 körül indultunk el és legközelebb olyan helyre ahol ágyban sikerült aludnunk hétfő délben érkeztünk.
Így nézett ki az út:
1 óra kocsikázás a buszterminálig, reggel 5-ig buszozás, igazán jó buszon. Reggel 9-es indulás helyett csak délután 6 kor megy a komp, így városnézés Surabayában, ami tán a legrondább város Java szigetén. Szmogfelhő az egész. Egész elkeseredtünk, de azért sikerült végül érdekes helyeket találni benne.

a zsuga az mindenhol megy

Komp persze csak éjfélkor indult el, és mi röpke 40 órát élvezzük a ringatózását. Érkezés Borneóba, Balikpapan-ba konkrétan. Kocsival 7 óra innen és megérkezünk a városba ahonnan be lehet menni a nemzeti parkba. De még mindig nincs vége, Hotelek szerencsére zárva már, így fel alá körözünk a városba a kocsival, mert a söfőrnek lövése sincs a nemzeti parkról, Végül rendőrségen kötünk ki és elvisznek a NP irodájába, ahol felvernek pár embert így éjjeli 2 magasságában. Végül az irodába alszunk 5 órát., hogy aztán reggel egy óra buszúttal, megérkezzünk a Nemzeti Parkhoz..
Hajóút egyébiránt teljesen rendben volt, székek nincsenek az utastérben, csak fekvő placcok. Az egész úgy fest, mint egy nagy oviscsoport csendespihenőben. Mi is túlaludtuk magunkat kicsit. Evést illetően ki voltunk szolgálva, reggeli ebéd vacsora, ráadásul mi bónuszadagokat is kaptunk, mert jóbalettünk a szakáccsal.  Buli is volt a bárban, leitattak minket rendesen....hinnye